Xiaomi Outdoor Camera AW300
Kód: 95XIW95582Podrobný popis
Model: Xiaomi Outdoor Camera AW300 Vhodné pro: Venkovní využití Rozlišení: 2304 × 1296 Zorný úhel: 101,7° Noční vidění: Ano Bezdrátové připojení: Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n, 2,4 GHz Úložiště: microSD, cloudové úložiště Rozměry: 173 × 70 × 75 mm Hmotnost: 249 g Záruka: 2 rokyDodatočné parametre
Kategória: | Dome bezdrôtové outdoor kamery XIAOMI |
---|---|
Záruka: | 24 mesiacov |
Hmotnosť: | 0.51 kg |
Barva: | Bílá |
Detekce pohybu: | Ano |
Chytrá domácnost kompatibil: | Ano |
Provedení kamery: | Dome |
Rozlišení: | 2304 x 1296 |
Správa přes App: | Android |
Stupeň krytí: | IP66 |
Umístění kamery: | Venkovní |
Vestavěný mikrofon: | Ano |
WiFi: | Ano |
Záznamové médium: | Cloud + Storage Card Slot |
Zorný úhel: | 101,7° |
Recyklačný poplatok: | .03 |
Model (Part Number): | 43909 |
Kód: | 95XIW95582 |
EAN: | 6941812704325 |
Chytrá domácnost kompatibil: | Ano |
Umístění kamery: | Venkovní |
Provedení kamery: | Dome |
Rozlišení: | 2304 x 1296 |
Zorný úhel: | 101,7° |
Záznamové médium: | Cloud + Storage Card Slot |
Vestavěný mikrofon: | Ano |
Detekce pohybu: | Ano |
Stupeň krytí: | IP66 |
WiFi: | Ano |
Správa přes App: | Android |
Barva: | Bílá |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Spoločnosť Xiaomi založil v roku 2010 v Pekingu dnes multimiliardár Lej Ťün, keď mal 40 rokov, spolu so šiestimi staršími spolupracovníkmi. Lej predtým založil spoločnosť Kingsoft, ako aj Joyo.com, ktorú v roku 2004 predal spoločnosti Amazon za 75 miliónov dolárov.
V auguste 2011 vydala spoločnosť Xiaomi svoj prvý smartfón a do roku 2014 mala najväčší podiel na trhu so smartfónmi predávanými v Číne. Spočiatku predávala svoje výrobky len online, ale neskôr otvorila aj kamenné predajne.[4] Do roku 2015 vyvíjala širokú škálu spotrebnej elektroniky.[5] V roku 2020 spoločnosť predala 146,3 milióna smartfónov a jej mobilné používateľské rozhranie MIUI má viac ako 500 miliónov aktívnych používateľov mesačne.
Od roku 2023 je Xiaomi tretím najväčším predajcom smartfónov na svete s trhovým podielom približne 12 %, uvádza spoločnosť Counterpoint. Jej prínos na trhu je taký dobrý, že ľudia začali Xiaomi nazývať čínskym Apple.[8] Prišla s vlastným sortimentom nositeľných výrobkov.
Zariadenia Xiaomi sú vybavené najmodernejšími technológiami.Firma je tiež významným výrobcom spotrebičov vrátane televízorov, bateriek, bezpilotných lietadiel a čističiek vzduchu, pričom využíva svoje ekosystémy produktov internet vecí a Xiaomi Smart Home.